Bye bye Gbg

2010-02-19 @ 20:43:38



Ja då sitter jag på tåget mellan Göteborg o Malmö som avgick precis i tid, woho. Dock var Tanum-Göteborg tåget lite försenat in till Göteborg, men de gjorde ju inte oss nåt som hade två timmar innan nästa tåg (självvalt). Så vi gick lugnt av tåget medan andra fick springa till sitt nästa tåg. Höhö. Gick in på Lindex o ja.. klart som f-n man hitta saker man ville ha. Dock var de bara underkläder-kosmetik-Lindex... men ja.. hitta kan man.. o jag köpte:

- BH
- Hårfärg, mahognybrun
- Tjockstrumpor
______________
327,50:-

Inte så jätte dyrt, men jag är typ fattig o jag ska ju dessutom shoppa med bebi imorn. Men jag måste färga mitt hår, min utväxt. Blev röd ton, får se hur de blir, jag har lixom tre färger nu, får nog bli en paket till imorn för att få de jämt.

Men tåget nu o vi dricker gratis kaffe i 1a klass. F fixa o ragga på personalen. Muhahha.. Go F, Go F.... 

Usch har lock för öronen o mår illa. Pepsi pepsi... pepsi MAX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0