Jag kan..

2010-02-03 @ 21:59:23


Yeeeeeeeees, en vagel i ögat va de ja. Fan. Ont.

O yrslen har suttit i hela dagen idag oxå. Ringde vårdcentralen som inte hade någon tid varken idag eller imorn så jag fick en på fredag eftermiddag. Jomen kul.. då är ju bebi här o då vill fan inte jag behöva gå till doktorn. Menmen som jag sa innan.. så är bebi underbar. De första han sa (då jag bara nämde tiden) var: "bra då åker vi dit, för mitt hjärta ska inte behöva gå runt som en yr höna". "Vi" säger han som värsta självklara o jag är inte van vid sånt.. att folk inte ser nån problem o att de är en självklarhet att stötta o finnas där. Jag är inte van vid de här men jag gillar de.. o denna gången är jag inte rädd... utan bara käär ♥

En tanke jag haft länge är att "baka" cheesecake till bebi kommer på besök. Tänkte sätta igång ikväll, men vad händer?!? Jo först bråkar äggen med mej. Eller skalen, de vägrar kläckas.. o när de väl gör så Krrr.. ikras o likaså gulan som hamnar i vitan där den inte alls ska vara. Sen när jag väl får rätt på de så inser jag att jag inte alls har så mkt socker som jag trodde jag hade. O vad är klockan? Jo alldeles försent för att affären ska ha öppet. Så kast ner me äggen i vasken o lite väl valda ord som morr morr o grr.. jaja.. jag kan baka egentligen, tro inget annat. Mina cheesecakes blir supergoda.. men de får bli imorn ist.. som så mkt annat efter skolan o innan bebi kommer.. nu när inte jag kan va fin (me min vagel o mina finnar o yrseln) så kan ju åtminstone lägenheten va fin o maten god.. ;)

Har tänkt en annan sak oxå.. vilket innefattar en bild jag vet att jag har men inte hittar.. så nu går jag igenom ALLA mappar o hittar massa andra gamla bilder jag glömt bort.. är just nu i 2006 mappen o har kort lugg på de flesta bilderna.. åååh vad jag blir sugen på att klippa mej igen.. men som jag sagt innan.. de är kul en vecka sen vill man att den ska va lång igen.. o de tar ju ååååår.. men fan va sugen jag är.

Bilden ovan är från -06, hade gott öga för bebi redan då.. o märk händerna.. att vi inte bara skålar utan håller varann i de andra.. åååh så söta vi var... redan då. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0