Ju fler gånger man säger de ju verkligare blir de..

2010-02-17 @ 17:45:54


Natten bjöd på mer snö, en decimeter eller så.. kanske två.. men de gjorde inte så mkt för fåglarna kvittra utanför mitt fönster även idag o under förmiddagen kom solen. O lyckligtvis var den kvar när jag gick hem för att gå ut, som jag sa, på min promenad med kameran. Fick bilder på pingvinerna o lite annat sen satte jag mej på en bänk i solen o blunda.. o de kändes verkligen som vår. Ja som om vårsolen äntligen var här för att värma upp min vinterkylda kropp. Snacka om lycka, snacka om underbart med sol i fejset. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin din nya design blev :) våren knackar på dörren och gör människorna mer kärleksfulla än någonsin :D

2010-02-17 @ 21:33:46
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/
Postat av: Ida

Jättesnygg header baby! ♥



Ja det var en lång skön runda, som jag dessutom gick två varv ^^ Haha! Idag har jag haft träningsvärk i vaderna..

2010-02-17 @ 21:48:09
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0