Kissing disease..

2010-02-10 @ 21:31:35
Tydligen ska man inte vara så säker på sin sak förän man riktigt vet o har fått svaret svart på vitt. För tydligen var inte halsflussen en halsfluss utan ännu värre, KÖRTELFEBER!!! Suck.. men ja, där har vi väl förklaringen.. till varför jag varit så totalt utmattad den senaste tiden. O kommer väl även vara en tid framöver. Damn... inte anstränga sej något på minst en månad, inte för att jag har ork o lust till de just nu.. men min träning.. som skulle börja nu, innan o till våren kan jag ju totalt fetglömma. Gaaah. Så typiskt.

Bebi snackar ju även om sommarsemester.. de pirrar i magen av tanken o igår drömde vi oss senast bort.. solbränd hud, salt vatten o sand mellan tråna. Kärlek, han o jag. Underbart. Men ja.. så var de de där med den perfekta kroppen.. jag måste ju börja NU om jag kunna få plats i en bikini till sommaren. NU NU NU.. som är omöjligt.

Men jag längtar.. o jag drömmer.. o jag saknar.. för de sägs ju att ingenting är omöjligt... bebi bebi bebi.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0