Pingviner o mascara..

2010-02-14 @ 15:55:19

Tänk vad lite mascara o ett par örhänge kan göra. Har vatt sjuk o legat hemma nästan en vecka nu. Men idag for mascaran o örhängena på o wipps så kände man sej genast mkt friskare.. eller, mindre sjuk, kanske man ska säga.

Woho.. var till o med ute o gick en sväng. Träffade en lärare som tyckte jag kunne gå ut på isen för de hade minsann hon varit, så nu var de min tur. Nej tack tänkte jag.. så långt får jag inte gå.. kände nästan att rundan jag gjorde nästintill redan var för lång. Imorn ska jag berätta för henne att jag har körtelfeber.. då kanske hon förstår varför jag såg så frånvarande ut, som hon oxå påpekade.

Damn att jag glömde kameran, för ute på isen satt de 4 pingviner.. ja inte riktiga.. men ja.. någon hade ställt dem där.. mitt i hamnen.. ute på isen. Kuligt.. funderar på om jag ska gå dit bort igen.. eller om de blir för mkt?

Sålänge tillägnar jag denna bild till min kära vän favvis...



puss


Kommentarer
Postat av: maria

Amen, kotti! Va fin! Tackar! Har du gjort den?

2010-02-14 @ 23:19:05
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0