Segare än mej..

2010-02-11 @ 12:00:36
Fortsätter klaga..

Stans jävla internet.. så segt. Försöker beställa biljetter hem till skåne men allt tar sån jävla tid. O ja, de är internets fel, inte min dators. Fick meddelande för nån dag sedan att de minskat hastigheten för att jag vatt uppe o surfat på 5 GB. Men fan då.. är de mkt? Jag vet inte, tycker inte ens de går super snabbt i vanliga fall o nu har de dessutom strypt hastigheten. Damn.. jag är kass på sånt o blir säkerligen lurad var gång de försöker sälja på mej saker. Detta mobila var de iofs jag som ringde o ville ha, men jag ville ju ha ett bra, de sa jag till honom o han gav mej detta o jag trodde på honom, men nöjd? Sådär bara. Inte helt. Dessutom är jag ju verkligen inte nöjd med att jag får betala tre men bara har ett. Så jävla ruttet speciellt när man är student som mej. Kanske om man kunnat snacka lite bättre att de kunnat lösa de på ett bättre sätt men.. ja jag är ju som jag är o snackar helst inte me "sånt folk". Fast jag har ju iofs försök.. o de har gått åt hell alla gånger... kopplat bort mej o lovat ringa upp m.m. O jag har verkligen inte ork till att lägga ner så mkt mer energi på de.. vilket då resulterar i att de rdar mina pengar för ingenting, gaaaaaaaaah.

O nu är jag så trött efter att ha skrivit detta att jag måste vila en stund, IGEN! Satans jävla kropp o satans jävla internet..

Förresten så sa de på nyheterna imorse att februari var den sjukaste månaden på året o med de menade dem att flest var sjuka o hemma från jobb denna månad. Jag kan ju inget annat än att hålla med.. för som jag misstänkte så skrev jag förra året i precis samma månad om min halsfluss jag hade. Kul, not. Hatar februari bara för de, mååh =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0