Skåne here i come

2010-02-19 @ 16:12:19
Mådde sådär bra imorse. Meddelade därför vår läraren på sms att jag inte kom till skolan, men fick ingen leveransrapport... fick däremot  samtal av F om att läraren blivit pappa inatt o på så sätt var han inte i skolan o vi hade inga lektioner.. woho.. alltså missa jag ingenting. Sov hela förmiddagen.. steg upp packa, gick o handla.. o nu sitter jag alltså här, på tåget. Hoppas hoppas inte de blir nån förseningar, för de pallar jag inte. Inte när man inte mår hundra.. ooh. Men glad är jag.. att jag är på väg hem. Wooohooo. träffa bebi, träffa familjen, träffa vännerna o släkten, alla jag tycker så mkt om. ♥

En sak som jag inte förstår är de här med fjortisar. Varför måste de föra sånt liv? Varför varför varför måste de skrika o höras precis helatiden. Varför måste de spela deras musik  för hela tågvagnen? Har de slutas tillverka hörlurar eller vad är det frågan om?

Sitter iaf med mina hörlurar o lyssnar på Sophia Somajo på spotify, hoppas hoppas de är bra täckning hela vägen.. för jag klara inte av att lyssna på fjortisarna som är på väg hem från skolan.

På väg till gbg nu o sen är de att vänta lite där. F o jag tänkte springa runt lite i affärerna på nordstan.. hoppas de inte blir för jobbigt med packningen bara. Egentligen har jag iofs inte plats för mer grejer.. men ja.. titta kan man alltid. O kan man inte hålla sej om man hittar nåt så löser de sej alltid ändå.. man kan bära.. hur mkt som.. bara man vill.

I tåget sen till Malmö är de 1a klass som gäller. Puuuh tur de för 1a klass har inte fjortisar råd med o där får vi antagligen sitta i lugn o ro. Värst är de ju oxå på fredagar när alla är på väg till fest o tycker tydligen de är så smidigt att åka tåg o förfesta på samma gång. Måååh..... men i 1a klass slipper man oftast även detta. Woho. 

Men som sagt.. hoppas hoppas inte snökaoset ställer till de för oss.. vill bara hem nu.

Imorn är de häng på stan med bebi, shoppa byxor till honom bla o fika o ha de mys. Kanske bio på kvällen.. får se..

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, åååhh stackars dig som hamnade med fjortisgäng! Finns nästan inget jag ogillar mer.. Som en flock vilda djur helt utan hämningar & uppfostran..



Har lagt upp bild på skorna nu, skitsöta ; D

2010-02-19 @ 18:19:09
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Fjortisar är väl något av de mest irriterande som finns. Hoppas du kom fram utan förseningar, nästan omöjligt i detta vädret, men hoppas kan man alltid! Ibland hittar man saker man bara måste ha, när de skricker ens namn kan man inte bara låta bli haha

2010-02-19 @ 20:05:13
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0