Styleguide-ade lite på H&M

2010-02-02 @ 09:53:53

Styleguide-ade lite på H&M o som ni säkerligen förstår så är jag jävulskt sugen på ett par blå skor, oooh oooh oooh! Fast efter Göteborgsresan så blir de inte mer shopping.. denna månaden iaf. Men fy tusan vad jag längtar till snön har försvunnit så man kan använda vilka skor man vill. Jag mår lixom dåligt i de enda vinterskorna jag har.. så jag väljer dem helst inte.. utan kör med massa strumpor i mina converse om jag inte riskerar livet (med att halka omkull) i mina stövlar. Så please.. ge oss iaf lite mildare väder.. vi behöver de.. så vi får möjligheten att kunna få styla oss snygga ist för att bara pälsa på oss allt vad vi äger i lager på lager på lager så vi knappt kan röra oss.. please.. jag saknar peppen av att få vara snygg!! ;)


ps: de är 4 olika bilder o därför kanske en del upprepning. men ni fattar vad jag menar... har man en jacka kan man tex använda den till olika allternativ... daaaah, som om ni skulle vatt tröga eller, hehe,.., sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0