Farsan 3,5p, Biografen 5p

2010-02-25 @ 23:41:14

Bebi o jag var o såg "Farsan" igår, vilket gav en del skratt, precis som väntat. Lite oväntat dock var de sorgliga. Lustigt slut tyckte bebi som inte alls var beredd på att tiden gått så snabbt. Frågade honom påvägen hem vad han ville ge den för betyg mellan 1-5. 3,5 sa han medans jag själv tänkte 3+. Beroende på hur man räknar kan man väl sammanfatta de som samma betyg. Trodde dock den minst var en 4a, men inte riktigt. Biografen dock, var en 5a. Yes, toppbetyg till entres biografsalonger. Höga stolsryggar med stöd för nacken, bra lutning i salen vilket gjorde att man inte alls var beroende av de framför.. de såg o märkte man knappt för där var även bra plats för benen. Så jag som knappt gillat bio innan för att jag tycker man sitter så satans obekvämt kan nog gå med på att ändra mej efter detta besöket. Najsnajs o tummen upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0