Munkjackor is the shit

2010-02-26 @ 00:42:14


Sprang inom Entre idag, hann bara besöka Gina.. där jag prov en del men fick bara med mej en lång munkjacka hem. Lön imorn o malmöshopping med syster o kusin, i think...

Om jag inte mår för dåligt imorn. Mmm mår sämre igen... andningen är tung, halsen gör ont o pulsen slår i hundranitio.. suck.

Förresten drömmer jag fortfarande om våren.. de är typ de som gör mej flytande.. att de inte är så långt kva tills den är här (eller?).. Drömde även om sommaren, när jag var påväg från bebi till entre, att få gå den promenaden i sommarsol, boyfriend jeans, gympaskor, vitt linne o brunbrända axlar med musik i öronen. Drömmer om en smidigare kropp. Smått markerade armmuskler o platt mage. Drömmer dörmmer o längtar fram.. tills jag är frisk o har orken tillbax. Till sommarkvällar med bebi o grillning i parken vid honom med vänner o skratt.

Love love love..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härliga drömmar! Boyfriend jeans är ett måste denna våren, längtar tills chinosen kan åka fram igen och i ska de sitta ännu bättre.

2010-02-26 @ 15:35:59
URL: http://sunrice.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0