Efterlyser fortfarande..

2010-01-26 @ 08:14:25
Efterlyser fortfarande tips mot elektriskt hår.

Ni som träffat mej de senaste veckorna har sett att jag nuförtiden har allt håret uppsatt i knut (lilla my) ganska ofta. Detta lite pga att slippa de elektriska håret klistrat i fejan, vilket ju är himlans jobbigt o obehagligt. Så nu efterlyser jag tips igen för att slippa detta elektriska. De är inte de att håret är fett, för de kvittar om de är nytvättat eller inte så uppstår problemet. O detta gäller mitt ritkiga hår.. så de är inget låtsas..

Någon tipsade om vatten.. men hey.. de funkar ju till de torkat igen. En annan tipsa om balsam, o jag som inte brukar använda de har nu börjat.. men hjälper de? NEJ! Snälla, nån annan.. som kan tipsa? Jag blir galen..

Kommentarer
Postat av: Nelly

Okej, kleta lite balsam i topparna medans håret fortfarande är blött. Torka (med fön eller utan) Hjälper liiite iallafall ;)

2010-01-26 @ 14:07:21
Postat av: Ida

Ja jag hade redan testat med den gamla borsten, det gjorde tyvärr ingen skillnad.. men tack ändå! ^^ Bläää.. och nu är min Beuatytubes OCKSÅ snart slut, och jag kommer inte ha råd att köpa nån ny på... länge? Vem vem, imorgon ska jag tydligen få pengar men jag vet inte alls vad för summa. Sånt är kul. Not.

2010-01-26 @ 19:12:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: frida

du har väl en massa spray i håret.

2010-01-27 @ 01:06:02
Postat av: Lajl

naj, knappt något spray alls..



men innan jag sprayar (om jag sprayar) är de ju värsta elektriska

2010-01-28 @ 07:51:55
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta lite body lotion i håret när de e torrt de hjälper mig...

2010-03-22 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0