Take me down to the paradise city..

2010-01-04 @ 16:05:58


Utan babe idag, känns inte bra. Men imorn blir de ostbricka o mys. Hihi. Sitter på brors rum nu o har snutt både hans skrivbord o extra högtalare för att kunna spela min musik me bästa ljudet, på högsta volym! Han gillar de inte riktigt men de gör jag.. o just nu är de Guns N Roses...

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

  

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ville ha ROSA först med de fanns ju bara i babystorlekar typ! : ) Svarta skor har jag så många så det blir turkosa för mig med, sååå snygga! : )

2010-01-04 @ 20:13:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0