You're beautiful.. it's true

2010-01-07 @ 23:19:48



Jag tänker på James BluntYou're beautiful men babe ber mej ist lyssna på Joe Cockers You are so beautiful o visst är den bättre... men egentligen kvittar de.. för..

DU är verkligen vacker babe. Du gör mej verkligen glad. Du är underbar.. ♥

O jag ber han nypa mej nästa gång vi ses för att veta att jag inte bara drömmer. Men de lär jag väl veta om nån dagar då allt kommer göra ont o kännas jobbiogt med alla milen mellan. För bara 3 mil nu.. känns som ljusår ifrån.. suck.

O jag vet inte... men allt känns så jobbigt nu, jag känner mej inte alls pepp på att åka tillbax.. känner inte alls pepp på skolan... för jag har naturligtvis inte gjort så mkt som jag planerat jag skulle göra i skolväg. Damn. Varför är de alltid så? Varför är jag så kass... varför gör man aldrig de man borde göra? VARFÖR? För de är ju faktiskt lättare att få de gjort än att helatiden behöva skjuta upp o må dåligt över de.. De här är ju min chans.. första, andra eller tredje, whatever.. jag borde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0