Det finns inget finare än kärleken, kärleken, kärleken..

2010-07-29 @ 19:37:31



[tomas ledin - det finns inget finare än kärleken]

Finns inget finare än att bli hämtad på jobb av den man älskar. At han tar sig till min lilla stad för att få träffa mig. Det finns inget finare än att spendera var enda ledig minut än med den man älskar. Jag är fan lyckligast med bebi. Visste inte att de gick, att även jag kunde o skulle få känna allt de jag nu känner. De är fan underbart. ♥

Idag är vi i trelle. Imorgon jobbar jag o sen efter de är de 3 dagar hos honom i malmö. Önskar så att jag bodde hos honom dyngnet runt. Men de där med att pendla. Utan bil. Är inte min grej. Fast de inte är så långt så lär de bli över 2 timmar pendling per dag. O när man börjar kl 7 på morgonen.. känns de ju sådär.. känns som om jag blir tvungen att stiga upp innan jag ens hunnit komma hem. Hah. Men jag hoppas så.. att hela hösten kommer tillbringas i malmö.. med skola, boende o kärleken. ♥


Kommentarer
Postat av: lova

så söta bilder ! :)



sv: haha men precis ! jag kan erkänna att jag också har plastblommor haha !

2010-07-29 @ 19:49:29
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: lova

sv: haha precis ! som du sa så ser vissa riktigt äkta ut, samtidigt som det finns vissa som bara kan beskrivas med ett ord fake. Men ändå, det är ju praktiskt med plastblommor . hehe !

2010-07-29 @ 20:03:06
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Charlotte

SV: Jajo, kom hem vid kvart över. Tvungen att hänga in nycklarna och signera först, tog lite längre tid än beräknat att bli klar men så är de ibland. Mycket stress så jag längtar tills jag är färdig med kurserna så jag kan börja jobba inom de. Tänkte prata med ägaren på gymet fall de kanske behöver folk, vill inte stanna längre än nödvändigt.

2010-07-29 @ 20:08:17
URL: http://sunrice,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0