Malmöfestivalen i augusti

2010-07-10 @ 19:45:09
Någon på jobbet berättade att hon skulle iväg o kolla winnerbäck idag. Snacka om att jag blev avis.. o framförallt kände mig loost.. hur kan jag lixom missat att han spelar i skåne.. idag. O ännu mer loost när någon annan fråga om jag skulle på nån spelningar i sommar. Lixom.. jag har ingen koll.. jag vet typ ingen.. inget som händer. Hallå lixom!!! Har jag nåt planerat överhuvudtaget?!?! Hmm.. nop! De enda svaret jag kunne ge var iaf att jag hoppades på att de skulle vara nån bra artister på malmöfestivalen o att jag får semester den veckan..

Klicka därför in på malmöfestivalens hemsida för klara artister
o här är några i min smak:

Johnossi
Shout out louds
Salem al Fakir

Tomas Andersson Wij
jonathan johansson
Moto Boy
Melissa Horn
Familjen

mfl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0