Sotade ögon

2010-07-24 @ 17:11:23

     

Svart ögonskugga
, längesedan sist, men nu sitter den åter som sot på mina ögonlock för de var lixom längesedan jag sminka mej sådär mycket. Men de är lördag o de ska märkas, jag vill känna de fast det är min jobbehelg. Så sminkning o musik för att försöka övervinna tröttheten som hängt med hela dagen på jobbet. O åter repeterar jag för mej själv: Löööööördagkväll!!! med god mat o gott sällskap medans jag slurkar i mej två koppar kaffe o en energidicka i hopp om att V A K N A ! !

Strax:
ut o käka med favvis! Men va fan ska jag ha på mej?


Uppdat: Långklänning är bra, men inte fan lätt att cykla i. Hah. Köra bil? Men då blir de ju ingen öl.. fan.. svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0