Storshopping igår

2010-07-14 @ 08:13:17


Ensamshoppa som en tok igår..

Till mej:
- bikiniöverdel
- klämmor
- linser för ett halvår
- svart klänning
- blommig/spräcklig klänning
- leggings
- byxor
- halsband
- sandaler

Till bebi:
- smörknivar
- bricka
- sockerkar
- servetter

Köpt dessutom handdukar o strumpor till bebi för nån dag sen, men de glömde jag hemma. Damn. Glömt massvis hemma i trelle när jag nu är hos bebi i malmö. Inte långt mellan, men de är inte så att man åker två bussar hem bara för att hämta.

Har varit en jobbig natt. Jag har verkligen inte kunnas sova. Vet inte vad de är med min kropp, men de sticker i både ben/fötter o händer.. jag får toss, känner mej rastlös.. går inte att slappna av. Restless legs? De är lixom inte första gången, rätt ofta på sista tiden. O denna värmen dessutom.. baaah.. man kan inte annat än att få toss..

Somna dock tillslut vid 4-5 eller nåt. Vakna dock vid 6 av mobilen som ringde till jobb.. fast jag är ledig. Gaaah. Somna om igen men vakna nu av att de borrar i hela jävla huset.. tack för de televerket lixom..

Gick på toa o pappert var slut. Totalt slut. Kan ju hända.. men irriterad som jag redan är satt de lixom inte bra. Affären öppnar dessutom kl 9. Om EN TIMME!!

Inte min dag, inte min vecka de här..

Åskade dessutom igår när jag jobbade, vilket betydde att jag  var tvungen att cykla i åska. Jag som HATAR åska i vanliga fall lixom.. Dock sprack de upp fint till kvällen när jag kom in till malmö.. ville ut o äta.. träffa upp bebi o sätta mej på en uteservering.. men krasslig som  han varit i en vecka var de ju inte en så bra ide.. alltså blev de ist resultatet till min shopping. Ensam i city lixom.. shoppa shoppa shoppa!!!

Var inne på indiska.. fan jag vill ha allt. Allt från deras inrednings avdelning. Gillar stilen.. så fin. Vill ha allt... till bebis lägenhet.. för själv har jag ju ingen (here we go again) o hur sugen han är på de vet jag inte riktigt.. därför våga jag inget köpa. Han får helt enkelt följa med o godkänna en dag. O vidare till lite andra butiker.. ska vi rusta upp balkongen, har jag bestämt! =P

Nu ska jag klä mej i långsam takt för att sedan gå o handla TOALETTPAPPER o BRÖD som inte finns hemma. Gaaah o jag som ändå fråga om de va nåt som behövdes innan jag gick till affären IGÅR!!

Irriterad, lite... men mest på mej själv.. o då drabbas kanske andra oxå lite.. sorry! Händer fan inte ofta! PUSS!!


Ps: Nu ligger bebi o pratar danska i sömnen, muhahhaa.. =P . O jag är fortfarande skit förkyld o kan knappt andas =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0