Sveriges sydligaste udde! (UPPDATERING)

2010-07-05 @ 20:07:54

Vi drog till Sveriges sydligaste udde o lekte turister...

"Längre söderut än 55 grader 20 minuter och 3 sekunder kan du inte komma på den skandinaviska halvön. På Smygehuk börjar - eller slutar - Sverige, beroende på från vilket håll du kommer."






Köpmansmagasinet



Äggakaga o så mkt mer skåne kan de ju inte bli..


Älsklingen o jag i linne o bara ben..


Puss!


Kalkugn


VARNING, djuren är besprutade!


Små lätta moln..


Underbar natur..


Fisk finns inte bara i grebbe..


Glad kille på raket ;)


Glad tjej vill pussa på GB-gubben


Närmre till Köpenhamn o Berlin än till Sthlm.. Men hey, framför allt, ta mej till Paris!


Kråkor i dött träd..


Kommentarer
Postat av: Dennis

Besviken på att inte MIN bild jag tog på humlan när det satt på de blommmorna ju haha!

Mys/härlig dag älsklingen min.



Loveeeeeeee

2010-07-05 @ 21:11:02
Postat av: Charlotte

Sv: Brukar vara så, att man aldrig lär sig :)

2010-07-06 @ 22:37:20
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0