Here we go again!

2010-07-12 @ 20:16:37
Sitter på pappas dator. Min är för varm. Man bränner lixom fingertopparna. Kan ju inte vara bra. Damn. Har bara min bärbara. Den sationära har jag ju låst in på lagert.. fanfanfan..

Gillar verkligen inte att leva som jag gör. (Here we go again..) I en resväska. Att inte ha alla mina grejer tillgängliga. O framför allt att inte ha sitt eget... eget utrymme.. eget hem.. egna väggar att stänga in sig mellan, egen plats att andas på..  kunna gå naken, kunna göra vad som..

Går lixom inte att andas såhär. O jag har tröttnat på att anpassa mej..

(But still.. tacksam för att jag har nånstans att bo..)

Depp idag, dels pga värmen. För aldrig har jag svettats som jag gjort på jobbet idag. O ändå åskade de i natt. Lixom brukar de inte rensa luften? Brukar inte den lebbiga åskan föra med sig nåt gott ändå. Tydligen inte. Inte idag, inatt, igårkväll.. klibbigare nu än förut. Så klibb klibb klibb o jag mår inte bra.. inte med tanken på att de känns som om jag tappat allt.. motivationen o allt med den.. de känns lixom som om jag inte längre vet vad jag gör, håller på med o framför allt VILL håla på med. 

Juli nu o jag slutade skolan i maj.. alltså har de gått två månader o de känns som om jag glömt allt från då. Allt jag gjorde o höll på med. Om de till o med inte var långt innan det. Allt jag minns är iaf att jag mådde bra för ett år sedan då peppen infann sig högre än nånsin. Jag var på gång.. o jag var på väg!

Nu känns de bara som om jag är tillbax o då i ännu sämre skick. Jag är lixom tillbax hemma hos föräldrarna o tillbax på gamla jobbet. O kommer jag inte in på nån skola finns ju risken att jag går under o fastnar totalt.

Faaaaaaaaaaaaaaaaan. Jag behöver en plan!

De var ju inte såhär de skulle bli, de var inte en sån här sommar jag drömde om i våras. Jag skulle ju jobba lite o ha mkt semester, trodde jag. Men ist blev de ingen semester o mer arbete i procent. O så den där sommarkursen. Fan.. jag har gett upp den redan.

Gett upp allt, idag. Fan fan fan..  Ge mig ledighet o en flaska vin!! NU!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag finns här för dej hjärtat! Prata ut me med om du vill,. känns bra det med.. vi kommer på en lösnign o motivation till oss bådde =)

2010-07-12 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0