Paris maybe?!

2010-07-06 @ 20:13:01


Asförkyld, var jag verkligen inte mej själv på jobbet idag. Sovit sedan jag kom hem, hoppas jag på att må bättre imorn, sen är de ju två dagars ledighet innan jobbehelgen. Jobb hela sommaren + plugg, hoppas jag på en minisemester till hösten. Bara bebi o jag.

Spara pengar o jag vill flytta till ny lägenhet o åka på minst en weekend till paris eller liknande. Åhåhåhhh... va härligt. Bara tanken får mej pepp redan nu i min dimma av förkylning o värk i hela kroppen.

So come on
..
låt mej vinna på lotto eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Her Olsson

Haha!

du det låter intre som en dum idé- U ande me dr till Paris så du kan få de bästa fotona och vi kan få en härlig resa tsm! God mat,, Mycket att uppleva, och besöka. Plus nätterna när vi kommer hem! "In a bed of roses" ;) haha1

Puss ålskling

2010-07-07 @ 14:15:50
Postat av: Her Olsson

Haha!

du det låter intre som en dum idé- U ande me dr till Paris så du kan få de bästa fotona och vi kan få en härlig resa tsm! God mat,, Mycket att uppleva, och besöka. Plus nätterna när vi kommer hem! "In a bed of roses" ;) haha1

Puss ålskling

2010-07-07 @ 14:16:44
Postat av: Lajl

ursäkta bebi men du skriver som en kratta. hahha. men jag älskar dej ändå. puuuuuuuuuuuuss. o givetvis bestämmer vi nåt bra tillsammans. men fick bara ett ryck på paris igår.. <3

2010-07-07 @ 16:09:54
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: Ja vädret kan jag verkligen inte klaga på och garnnen har lugnat ner sig. Att jag aldrig lär mig de, tacka vet jag Lycktorna :-P

2010-07-07 @ 21:28:36
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0