What a man, what a man, what a man...

2010-07-09 @ 21:32:30
Bor man hemma med 3 bilar är de lätt att man åker på att skjutsa någon. Igårnatt ringde bror o ville ha skjuts hem kl 4 på morgonen. Han lovade mig 40 skjutsar tillbax, för så mkt var de tydligen värt. Idag kom nästa skjuts, bror igen.. trött o halvsjuk som jag är kände jag mej inte allt för pepp på de.. men gjorde de ändå..

o gud vad jag älskar att köra bil själv.. med radion på högsta volym. Inte så att andra hör.. men så att jag hör ännu bättre o ja ni vet.. bra musik ska spelas högt. Idag kom denna..



..säger bara nostalgi på hög nivå o då kan ni ju bara gissa hur jag dansade.. i bilen. Hah. Lovely.

Oh jag bara önskar önskar önskar att pappas bil vore min.

Kommentarer
Postat av: Herr olsson

Erkänn låten e till mig ;)

hahah!



Och DUUUU! Inte hålla på dansa runt i bilden när du kör! ( Md tanke på att du alltid säger til mig) hhaa

2010-07-11 @ 12:51:37
Postat av: Lajl

DU är min man.. så klart ;)

2010-07-11 @ 22:15:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0