2010-06-22 @ 20:52:48


Idag kom bebi till trelle, mötte upp mej hos mor o far efter jobb. Gav mej rosor o presenter. För min dag var igår.. men då hade vi ingen möjlighet att ses.. så idag.. kom han o överraska mej stort. Röda rosor o nya filter till min kamera o dessutom en fjärrkontroll. Woho. Inte för att han behövde.. men ville han nu.. så var de ju jätte bra grejer jag verkligen ville ha. Dock räcker de långt, längre, längst att jag bara får ha honom.. så vi tog oss ner till stan, köpte sallad o åkte ut till stranden o satt oss på en filt o bara möööööööööööööös. Puss bebi, i love u!

Kommentarer
Postat av: Dennis

GALNA linser du fotar med ;)

Men fan vad man ser ju ut att vara 60år på ögonbilden haha!

Loooove

2010-06-23 @ 09:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0