Home is where your heart is!

2010-06-06 @ 22:07:48

Home is where your heart is. O jag vet att jag hittat hem nu. De känns i hela kroppen. Lyckan att vara tillbaks hos bästa vännerna o att ha bebi vid min sida. De känns.. att de är så jävla rätt. Rätt att få vara med rätt människor i rätt stad. Malmö, jag älskar staden mer o mer. Stora staden där allt händer, där man har närheten till vad man än känner för. Alla de vackra husen jag förut inte lagt märke till, jag vill bo där.. i nåt utav dem. För jag har hittat hem nu.. jag har hitttat tryggheten o jag är så jävla lycklig. Småsurt är kanske att de tagit sådan tid.. men de gör inget.. de är NU jag lever o jag vet att de inte gått innan.. o att allt tar sin tid. Min tid är NU!


Nyduschade o fräscha i väntan på bussen


Puss på mina runda kinder


Nya väskan o nya tröjan som bebi tycker är fin. Love it!


Bussen!


Grabbarna o busungen ;)


Skål!


Liten men snabb!


Sötis!


Cider i vinglas


Grillmästaren


D sköter köttet, M musiken!


Bebi kollar läget!


Gott som faaaaaaaaaaan!


Min söta söta bordsgranne ♥


Glömde kameran hemma.. o som ni ser är min mobil inte spec bra på mörkerfotografering, synd


146an genom malmö..


Kanalen


Rock n roll-klubben där bebi o jag träffades för första gången för 5 år sedan. ♥


Möllan.


Sen hem på cykel!


Kommentarer
Postat av: Mannen

Lövely pics!

Älskar att du känner dej hemma och att det är din tid. och jag älskar dig hjärtat

2010-06-06 @ 22:23:33
Postat av: favvis

Åh mys.. jag vill med va med nångång!

2010-06-08 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0