Ödet or not?

2010-06-03 @ 07:04:54
Torsdag morgon o solen skiner. Alldeles strax dags att cykla till jobb.. funderar jag på hur jag egentligen hamnade där.. o varför jag är kvar...

- sökte inne men fick ute
- sökte sommarjobb men fick förlängt (då hon jag vikariera för ramlade o bröt armen vilket tog långt tid för henne att komma tillbax)
- sökte annat jobb under tiden men fick de ej
- sökte annan utbildning men fick gratis utbildning av jobb med mer betalt än när jag jobba
- sökte tjänstledigt men var tvungen att komma tillbax på loven

Är de ödet eller är de så att jag verkligen älskar mitt jobb eller kanske för feg för att säga upp mej?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De kan bara du svara på, men man säger inte gärna upp sig från en fast tjänst innan man har något nytt om de inte är riktigt illa. Tycker jag iaf!

2010-06-03 @ 16:06:12
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Lajl

precis!

2010-06-03 @ 19:01:34
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0