1+1=3

2010-03-04 @ 12:22:42

En bild + en annan = en tredje

Okej, sitter i skolan o har fortfarande stora bekymmer med mitt från mörkt till ljust projekt. De vill lixom inte uppenbara sej i min skalle med en lösning. S kom precis in i salen berättandes glad som tusan att han fått två ideer medans han var på dass, att de var dit vi borde gå om vi behöver nåt nytt tänk. Hahhah. Själv sitter jag på  inspiration på weheartit.com o kolalr insperation. Jag har en någorlunda ide.. men behöver de lilla extra för att den ska bli ritkigt bra. O jag behöver ju en bild för att kunna skriva en text som är dagens uppgift.  Gaaah.. men iaf.. finns ju massa fina bilder på weheartit o jag spara två o gjorde om till en tredje.



Alltså inte mina bilder, men idee, gjord som snabb skiss... att jobba efter..

Mat nu, fan jag mår illa.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0