Fel dag?

2010-03-08 @ 18:33:07
Jaha jag läste visst för snabbt på veckans horoskop som jag skrev om här. För enligt bebi ska det stå att Torsdag är dagen då jag kommer glänsa. Bara de att T:et saknas. Jag trodde själv att de var N:et i oNsdag som hade blivt ett R av slarv. Men de är ju en STOR bokstav som saknas sa bebi. Så jag ger mej, de är säkert så.

Så torsdag.. vad händer då? Jo webbdesignen fortsätter o vi kommer få våra nya böcker o sen på eftermiddagen är de kulturdag med teater, mat o lite annat. Kanske bättre att glänsa där? Ja.. vi får se.. helst vill jag ju glänsa var dag ;)

Ska nog smörja in mej med lite BUS bara för de, så man iaf ser fräsch ut =P

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Gumman du glänser och strålar vacker om dej!

2010-03-08 @ 20:14:32
Postat av: frida

yes snäckan, jag tyckte med det va lite knas med onsdag men jag tänkte jag påpekar icke det:) du glänser ju varje dag snäckan min, tänk vad du missar dennis hehe:)ja på torsdag yes box, hoppas våran vikarie vet om att vi har kulturdag efter lunch hon sa ju att vi skulle jobba hårt och det hinner vi bara göra i ca4 h.

2010-03-08 @ 21:47:30
Postat av: Dennis

Ja tänk vad jag missar F.

Men Lindaa är hos mig hela tiden, fastän hon är i Grebbe (För tillfälligt)

2010-03-09 @ 12:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0