Gaaaah..

2010-03-30 @ 23:45:23
Skoltidningen tar kol på mej. Datorerna funkar ju aldrig när man behöver dem som mest. Verkligen fattig server på denna skolan. Den strular lixom ganska OFTA.. mer än ofta.. var är de, alltid? Jo men nästan alltid kan man säga. Fattigt. Speciellt för oss på grafisk som är beroende av dem. O vi har klagat.. men ingen verkar förstå. Jajaj skoltidningen i övrigt är väl rätt kul, men ganska jobbig. Ibland känns de som om man befinner sej i nån jävla lekstuga. Jag har fan mitt barnasinne kvar.. men lite allvar o skärpning, tack! Dessutom är ju jag den som vill att de ska se snyggt ut. Eller iaf så bra som möjligt. Lite ordning. Vilket verkar störa de andra.. menmen jag får väl säga vad jag tycker. De här är ju nåt vi skapar.. o jag går grafisk för att jag tycker sånt är kul.. att montera ihop så snyggt som möjligt. Innehållet är ju sådär enligt min mening så varför inte försöka få layouten så snygg som möjligt. Menmen.. alla kan väl inte få bli helt nöjda... suck.

Efter trycket, gick jag hem.. tänkte stanna kvar o fika, men kände att jag inte orka. Så jag gick hem, käka, la in bilderna till förra inlägget o satte på en maskin tvätt. Var tänkt att packa, städa o göra iordning här hemma iom att jag reser imorn. Men jag somna.. o vakna typ nyss.. så inget har blivit gjort. Vilket resulterar i att jag får stiga upp med tuppen imorgon för att hinna med allt.. Woho!

Puss haj!

Kommentarer
Postat av: frida

jag ber så hemskt mkt om ursäkt.

2010-03-31 @ 01:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0