Idag for vårjackan på

2010-03-17 @ 21:48:23


Gillar verkligen inte min rumpa men gilla bilden.. hahah helt oförbredd på den =P



Igår snacka vi om vårtecken på redaktionen.. de var väl mest diskussion om någon sett någon vårblomma eller så.. men jag måste säga att både nya frisyrer och nya skor/jackor/kläder är tecken på vår.. nu vaknar vi lixom till liv.. o vill vara fina..

Idag sken solen o jag måste säga att jag hade en väldigt djup svacka igår... idag är de dock bättre.. o idag sken som sagt solen igen o jag tog på mej mina röda tygskor o min skinnjacka o gick ut på promenad.. att solen just gick imoln då var väl kanske inte de bästa med tanke på att jag verkligen inte vill bli sjuk igen.. men ja.. min skinnis gör mej glad =)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Like that ass!!! ;)

2010-03-18 @ 12:00:31
Postat av: Caroline

FEL, FEL, FEL, FEL! (Brasse i "Fem myror...") Du har en jättefin rumpa på bilden. Är övertygad om att många tjejer mer än gärna skulle byta rumpa med dig utan att blinka. Så det så!



Äntligen är det fredag. Ha en trevlig helg! =)

2010-03-19 @ 08:01:57
Postat av: LaLizita

Oj, har ni snö?! Vart bor du?? :)



Hoppas du får en fin helg!

2010-03-19 @ 14:38:31
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0