Kyrkprojekt, check, done!

2010-03-23 @ 21:22:30

TACK för era svar på förra inlägget. Har bestämt mej för 2an, men min lärare bollade lite ideer med mej o undra bla hur den såg ut åt andra hållet, de vill säga nr1. Men nej.. de får blir 2an, som de var tänkt från början.

Texten är nu oxå klar... sååå himlans skönt. Läraren gick igenom den helt utan anmärkning. Den enda var två par radbyte... mellanrum.. paus.. andning.. whatever.. jag är klar!

WOHO!!

Imorn ska jag se till att bli klar med vattenarbetet... dessutom ska jag se till att komma upp i tid för en morgonpromenad. Skanar de.. behöver de..

men är lite orolig för min hals. Börjar lixom göra ont igen. Sovit hela eftermiddagen. Damn. En vecka till skåne och jag får inte bli sjuk.


Kommentarer
Postat av: Babe <3

Stolt över dej hjärtat!

Snart är du hos mig, längta längta =)PUSS!

2010-03-24 @ 12:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0