Min nya idol

2010-03-09 @ 11:33:07
Muhahha..  såg ni de svenska hollywoodfruarna igår? Jag gjorde.. Har inte sett de förut förutom klippet där Maria Montazami köpte ett kylskåp till sin familj. Höll på att dö o trodde aldrig jag skulle följa ett helt avsnitt, men igår gjorde jag o jag kan ju säga att de var väldigt längesedan jag skrattade så mkt. Hahha.. Maria är ju fan underhållande på hög nivå. Med både toffsar, läppstift o ekonomiska uträkningar.. muhahha.. Nästa måndag lär jag åter sitta bänkad framför kan jag lova =P

"Jag älskar toffsar, men jag hatar att kalla de toffsar, för de låter så toffsigt"

"Man kan säga att jag sätter på nytt läppsitft 3 gånger i timmen. Hur många timmar är man vaken, 12
?  Går jag upp kl 7  o lägger mej kl 7, nä de gör jag ju inte.. säg 18 timmar. 18 gånger 3. Så många gånger om dagen sätter jag på nytt läppstift."

"Kan jag ångra mej. Jag vill inte betala med mina pengar. Jag betalar med min mans pengar o sparar mina, fast alla pengar kommer från samma källa. De är kul att ha egna pengar. Jag har blivit så eknomisk av mej."

"Jag är så lång och stor med hår och skulle jag då ha rött läppstift så skulle det se jätteroligt ut"

Bara några av alla Maria citat. Kanske inte bokstavligt, men ungefär.. muhahha.. sååå kul.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hejhej! Kul att du tittade in och kommenterade startsidans inlägg :)

Eller hur är programmet bra. Maria är så jäkla skön, haha! Längtar redan till nästa veckas avsnitt! Lova att du följer det från och med NU! :D haha. Ja den där om att vara ekonomisk var kul. Även då hon satte på den där fjädersaken på champagneglasen och kompisen kallade det påsk men maria kallade det fest! Hahaha



Trevlig kväll!

Liza

2010-03-09 @ 20:05:40
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0