Shoppinglängtan

2010-03-27 @ 09:40:46
Lördag idag o egentligen min o systers shoppingdag. Om jag bott i skåne vill säga. Suck. Saknar henne, saknar gemenskapen jag har där hemma. Dessutom är jag så sjukt shoppingsugen. Egentligen har jag ju inte plats för nån mer kläder. Jag borde slänga innan jag skaffar nytt, men de är ju så svårt.. jag har ju så svårt för de där. Men iaf.. köpte en modetidning igår o jag har hittat massa jag vill ha i den.. ska kolla upp lite på nätet nu tänkte jag.


Ljus som syster mörk som jag. De är synd jag inte har nån fin bild på mej o syster. De är synd att syster är så rädd för kamror.. de är synd att hon aldrig vill vara med på bild.. för denna fina bild hade lika gärna kunnat vara vi.. 

 pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag handlade igår, va inne på rutan, och köpte en skjorta, men inga skor, va lite uppsvullen om fötterna så nä, få bli när jag åker hem nästa vecka, ska inom intersport då oxå, för dom hade nice price på gympaskor, för gå/spring, och sen snygg outfits haha:-).

2010-03-27 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0