Trött

2010-03-28 @ 13:05:10

100 situps o jag pausar. förr kunne jag hur mkt som. jag är trött på att vara den jag är nu. att helatiden se tillbax o känna att de va bättre förr.. är så trött på mina extra kilo som växer med åren. så ledsen o så trött på att gnälla. är så trött på allt.. just nu.

är så trött att jag inte orkar försvara mej. o sägat att jag VET att de inte hjälper att gnälla. o att jag vet att jag är tråkig. att jag borde rycka upp mej... men för fan jag är trött o inget hjälper mot ångesten för tillfället.. okej.

det finns inget kul som lockar, speciellt inte när solen lyser med sin frånvaror här där jag är o är trött på att vara.


Kommentarer
Postat av: LaLizita

OJ vad jag känner igen mig.. inte kul!

2010-03-28 @ 18:01:43
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: frida

vännen du e super fin som du e, tänk mina smala handleder, kan aldrig använda armband, tex. kjaaam.

2010-03-29 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0