Var sitter du?!??!

2010-03-31 @ 10:29:09
En annan typ av ångest jag kan dela med mej av är ångesten att åka taxi själv. Mhm imorse när jag ringde babe satt han i taxin påväg till jobb o jag frågade honom var han satt, om han satt fram eller bak. Mhm.. sånt kan lixom få mej att undvika saker.. för att jag inte vet vilket som är rätt o fel. Hur man gör. Nu är iofs inte de den enda anledningen till att jag inte åker taxi själv. Tycker lixom de är läskigt att behöva dela bil med nån jag inte känner. Ensamma lixom. Åker hellre buss med massa jag inte känner än ensam med en. Men hey, ni.. var sitter ni i en taxi? Längst fram med föraren eller i baksätet själv? O vad pratar ni om? Måste man föra en diskussion med chaffisen? Är man högfärdig o/eller sur om man väljer att sitta tyst i baksätet?

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Haha, kul fråga :) Jobbigt att du inte kan åka taxi själv.. Det gjorde jag 5 ggr under lördagskvällen :S och senast igår! :)



Här hemma sätter jag mig alltid där framme.. Oftast småsnackar jag lite så det inte ska bli helt tyst.



När jag bodde i spanien satte jag mig först där fram som vanligt men då märkte man hur gubbarna i bilarna tyckte det va lite konstigt, men gillade det så klart. Sedan sa min pojkvän och vänner till mig att absolut inte sitta där framme, så jag bytte till baksätet :)



När jag bodde i London kan man ju endast sitta där bak i dem svarta taxibilarna så så fick det bli :)



Sv: 10% på H&M va det nog bara den dagen för medlemmar. Ser att det är riktigt soligt och fint ute redan, så skinnjacka går nog bra :D



KRAM & GLAD PÅSK

2010-04-01 @ 10:36:35
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0