Vem får äran att kissa på rosen ikväll?

2010-03-15 @ 22:11:19
Svenska hollywoodfruar.. muhahhaha.. jag säger då de.. jag säger då de...

"Jodå i hollywood är de fina, första gästen får äran o kissa på rosen."


Rosor i toaletten, fint för gästerna.. hmmm hur tänker man då? Jag hade fan fått panik. Vad gör man? Jag hade då inte vågat sätta mej, göra mitt behov o spola med rosen som säkerligen hade åkt med o gjort stopp.. än mindre hade jag velat stoppa ner handen de första jag gör för att ta upp den innan jag uträttar mitt behov. Så fint.. hah, knappast enligt min mening. =P

Kommentarer
Postat av: Nelly

Vet du, du e min morgonblogg. :) När jag kommer till jobbet på morgonen så smiter jag alltid in här och läser nya inlägg från dagen innan. Så, tack för en trevlig blogg och lite nice morgon-läsning :) Kram på det!

2010-03-16 @ 09:21:37
Postat av: Lajl

Wow vilken ära =) TACK eller hur man säger =) Kram

2010-03-16 @ 23:41:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0