"Vi erkänner våra små fel för att övertyga oss om att..

2010-03-29 @ 09:47:43
..vi inte har några stora"


Drömde hemskt inatt, IGEN! Drömde om att någon först påpeka hur fet jag blivit o att nån annan bara peka o skratta åt att jag fått mina ätstörningar tillbax o jag abara tänkte: vadåtillbax?!? för att något ska kunna komma tillbax måste de först ha försvunnit.

Suck.

Solen lyser fortfarande med sin frånvaro o jag undarar verkligen var jag ska få energi ifrån. Musik o kaffe hjälper inte ens längre.. iaf inte kaffe med detta äckelvatten.

Ja o jag blir ju bara så depp när jag får munsår. Babe fråga vem jag pussat på.. men de är inte så de funkar.. jag får de när jag är stressad o inte mår bra. Då kommer munsåren o gör de hela ännu jobbigare.. de gör lixom så ont. O de är så svårt att dölja.

Förresten såg jag en äcklig musikvideo för nån dag sedan. Där folk bara stod o hångla..  o inget vanligt hångel, utan lixom med tungerna utanför.. typ i hela ansiktet. Jag vet inte.. men tycker ni andra att sånt är mysigt? Jag höll på att kräka.

Uppe med tuppen för att betala räkningar.. min mob- o bredbandsräkning var visst försenad o på så sätt flyttades även förfallodagen fram..

Skolan senare idag o i eftermiddag är de mediakunskaps föroläsning.. spännande, i think. Sen är de bara tisdag o onsdag innan jag åker heeeeeeeeeeeeeeeeeem till mitt älskade skåne.

Bebi sa nåt sött igår..  jag har sagt att jag vill ha hund. Kanske inte just nu, men ja.. jag har skämtat lite om att jag vill ha en NU.. o han sa de sötaste när jag skickade en söt bild. Att han o vovven kom till att stå o vänta på mej på malmö central när jag kommer hem på onsdag. De var oxå på skämt.. men jag fick bara värsta söta bilden framför mej... sötis babe med sötis vovve.. kan de bli sötare?!?!? Tihii..

Bild tagen från vovve.net




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0