En helt annan femma de där..

2010-05-06 @ 20:05:06


Vill ha o tycker är snyggt, men om jag passat i de är ju en helt annan femma..

Vaknade av klockan, snooza tre gånger, steg upp o skynda skynda.. äta, duscha, sminka.. o så.. ja så var klockan bara 7 o inte alls 8 som jag fått för mej.. haha.. hade visst ställt kl på 6 ist för 7.. mååhåhåå.. fick ändå springa upp för backan för de är svårt om mornarna när inga kläder passar.. för att man blitt för stor..

Pratade me bebi innan.. sa att han kunne få lite av min rumpa.. så jag oxå kunne få ha nåt att klämma på. Han gillade dock inte förslaget.. för inget skulle tas ifrån min perfekta kropp. Kul att han tycker.. dock dumt att inte jag gör, i know.

Situps NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0