Lovesong

2010-05-03 @ 09:52:47

                    


Inatt sjöng jag o bebi gamla godingar tillsammans. O för var dag som går blir jag bara mer o mer o mer kär i honom. Han gör mej lycklig. Om 20 dagar hämtar han hem mej o jag gör inget annat än längtar. Alla andra smällar där hemma får jag ta. Som jobbet, att gå tillbax.. o att jag inte har nånstans att bo, de gör ingenting nu.. bara jag får vara med bebi, mina vänner o min familj. De är lixom saknade till tusen.. precis som pulsen i städerna i söder.

Jag måste få känna att jag lever!!!

Om 20 dagar kommer bebi o om 12 dagar kommer min familj o hälsar på.. de är kärlek ♥




Kommentarer
Postat av: Dennis

Finast <3

2010-05-03 @ 12:38:57
Postat av: Dennis

Gumman, Bo kan du för bövelen göra hemma hos mig! det vet du

2010-05-03 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0