Morgonpromenad innan frukost

2010-05-08 @ 08:53:06
Vaknade tidigt, kände solen genom fönstert, steg upp o tog mej ut... på promenad. U N D E R B A R T !  Staden låg öde o de var typ bara jag o fåglarna som var vakna i en känsla av sommar i luften. U N D E R B A R T ! Hade varken sminkat mej, käkat eller hunnit klä mej. Gick dock inte naken fast de kändes så. Drog bara på mej en munkjacka ovanpå sovkläderna, tights o linne (så att jag inte skulle hinna ångra mej). Inget smink o ingen BH, kände mej extra naken. För de är konstigt.. de är lixom så de känns.. naket, fast de bara är lite tyg som saknas o en fundation o mascara. Kännslan (o solstrålarna) kommer lixom ända in på.. huden. Når mej. Vilket känns..
U N D E R B A R T !


O havet gör mej extra känslig.. de öppnar lixom upp hela mig, jag kan andas..


Hoppas ni kan känna känslan igenom suddet o sneheten.. Blått hav o öar.

 
O nu rättar de visst till pålarna som förstörts av den kalla vintern..





Igår ringde syster o undra om de öppnat upp resturangerna.. orolig för att inte ha någonstans att äta nästa helg de kommer upp hit? Men jodå de är öppna.. liten sommarstad som de är har en del haft öppet även under vintern.. så systerfin du behöver inte oroa dej. Vi ska ha mys.. jag har beställt fint väder så vi kan sitta ute o titta ut över havet ;)



Hemma.. någon som saknas.. i stora sängen. Men om två veckor vaknar jag upp med min bebi..
U N D E R B A R T !


Frukost..

Mobilbilder allihop.. o man kan inte skylla på kameran egentligen.. men ja.. de är lixom de att själva mobilen är så jävla svår o hålla i när man ska ta bilden.. den sitter lixom så fel, den där kameran.. önskar en ny.. en ny lillkamera eller helst av allt en ny mobil, sån som paps har.. med skitbra kamera i. 2 in 1, i lööööve..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0