Cykla?

2010-11-28 @ 13:21:33


...eeeh nej tack!

Jag varken kör bil eller cyklar i snö, typ!

Igår tog bebi o jag bussen till trelle för att fira min farmor tillsammans med familjen o kusinerna. Mysmys med jättegod smörgåstårta. Men shit va rädd jag var på bussen.. kändes vid flera tillfällen som om vi var påväg att åka av vägen. O bättre blev de ju inte av att tjejerna sidanom berättade om hur många avåkningar de sett de senaste dagarna. OOh... o ändå tror jag att jag var den enda som använde bussbältet. Varför gör ni andra inte det? Har ni inte bälte i bil heller? Är de nån skillnad lixom, på bil o buss? Nej skulle inte tro de! ANVÄND BÄLTE era miffo!! Alltid o framförallt i detta vädert!

Efter kalaset var bebi på störhumör vilket inte uppskattades av mej men som tydligen blev ännu roligare för honom. Man måste ha roligt i livet.. de håller jag med om.. men KASTA INTE SNÖBOLLAR PÅ MEJ, OKEJ?!?!!! =P

Hahaha.. förresten har farmor fått för sig att bebi heter Benny.. muhaha.. de tyckte jag va jättekul! Benny Benny Benny..

Borde plugga nu, borde mkt.. men är så trött o tror inte jag pallar röra mej ur soffan de närmsta timmarna... jag menar de är ju söndag, GÄSP! =P

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson

2010-11-29 @ 09:01:23
URL: http://plingiblicken.webblogg.se/
Postat av: Elin Carlsson

vilken über fin header du har!! den har du lyckats med! riktigt fin!! Kramar

2010-11-29 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0