De här är glädje..

2010-11-18 @ 18:15:06
Är glad för att det är fredag imorn.
Att jag äntligen ska jobba
o att bebi äntligen är fri.
Så att han kan komma hit.

För imornkväll ska vi se en humorshow
o skratta som in i tusan.
Han o jag o min familj.
Sen vidare till syster
för att käka gott
o spela spel.

Är glad för att sällskapet i lördags
tyckte vi hade så kul
att de vill göra en repris.
För jag vill oxå..

Är glad för att jag har dem i mitt liv.

Är glad för att jag äntligen fått färgat håret
o klippt topparna
Sådär bra men håret känns så mjukt o skönt
o mkt tjockare o det är de jag är glad för.

Är glad för att K frågade om jag kunne
hitta på något kul med hennes bilder
att kunna hjälpa till o att få äran..

Är glad för att jag klarat mej en vecka utan choklad
fast det har vatt jävligt påfrestande.

Är glad för att jag tog mej ut på en promenad
fast jag knappt haft lust till någonting idag.

Är glad för att mamma hittade ett fint kort
med vackra ord från bebi.. till min familj.

Är så glad så glad så glad.. att jag har någon att älska o som älskar mig tillbax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0