Jag försökte iaf..

2010-11-24 @ 21:40:44
Ny header (IGEN) som jag satt o kladda på idag. Ska göra en ny.. så denna kommer inte att vara långvarig.. men den får vara där så länge.

Nu är bebi hemma vilken sekund som helst o jag ska väl ta o stänga ner. Koka precis potatis som jag glömde bort.. hahah jag är urkass i köket. Sorry bebi, som de var menat skulle ha dem med till jobb med köttgrytan imorn. Får se om de går o käka..

Puss på..

hah, o jag känner inte samma sug för att gå ut o gå nulängre.. jag är trött o de är mörkt o kallt o glatt på gatorna.

Förresten ringde mamma innan o berätta att hon ramlat. Jag tänkte direkt på att hon halkat när hon varit ute.. men så var det ju inte alls.. tydligen hade hon ramlat från nån stol när hon skulle fixa me städ innan julgrejerna kommer upp. Gaaaaaaaaaaaah. TA DET LUGNT!!!

--

Bebi är hemma o potatisen gick att käka (för att han smaka) o de va visst så kallt att han inte heller ville ut. Så soffan nu.. antar jag!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0