Kaffe o p3 hemma hos bebi ♥.

2010-11-22 @ 11:58:15

Yes nu är jag här igen o jag älskar det. Det känns lixom nästan mer hemma här nu än någon annanstans. Kom tidigt imorse typ när det fortfarande var mörkt ute. Kröp ner sidanom bebi, hans kroppsvärme mot min kropp.. vaknade vid 11 o nu är det snart jobb för honom, buhu... men ikväll är de filmmys. Längtar redan.. sålänge ska jag fördriva dagen med plugg o fix o trix.

Hahah.. ni skulle bara sett min packning jag hade med hit. (Hur länge ska jag stanna? Eller flyttar jag in här för gott nu?) Ändå har jag redan kommit på massa jag glömt..

O mina mjukisbyxor? Var tog dem vägen? Tappade jag dem på vägen? Hittar dem ej..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0