Promenad i parken

2010-11-15 @ 14:57:52


Tog en promenad i parken i väntan på att pappa skulle komma. Fint väder med sol.. härlig frisk luft att andas. Tänk så kalt allt blivit på så kort tid. För inte så längesedan lös ju parken i olika höstfärger. Nu är de bara brunt o liiiite grönt. Bebi sa åt mej att klä mej ordentligt, för fast de är fint väder så är de kallt. Ta mössa o vantar. Jag tog inte mössan idag utan mitt pannband o vantarna låg fint kvar i jackfickan för jag tyckte inte alls de var kallt.. bara jätteskönt. Bytade förresten jack när jagvar hemma om i lördags.. finjackan mot fuljackan.. men denna är rätt härlig ändå.. som sagt.. väldigt stor o rörlig o än så länge har jag inte behövt såå jätte mkt under.

I nästa inlägg kommer förvandlingen.. ska bara laga lite köttfärsås först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0