Snöpromenad..

2010-11-24 @ 19:14:55


Fast det var snurr i huvudet idag igen tvinga jag kroppen att gå ett varv i parken. Ganska skönt. O kanske kanske blir det en promenad till när bebi kommer hem ikväll. Jag vill.. om det inte är för kallt o för halt o för mörkt... =P

Köpte nyponsoppa igår som jag hade tänkt vi kan värma när han kommer hem eller när vi kommer in efter promenaden. Annars har jag ju köpt glögg oxå. Glögg utan pepparkakor.. yes jag har än så länge klarat av att motstå dem, wohoo (för pepparkaksmonster som jag är, är det värt att hylla). Köppte dock pepparkaksrullar idag. Bara för att där "bara" fanns 4st i o för att bebi undrade om vi inte hade nåt gott hemma igår.. så tänkte jag vi kunne mysa på dem ikväll. Om vi nu tycker om dem.. inget jag smakat innan. O inget som jag tänkt köpa i fortsättningen heller, hur goda de nu än må vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0