Lite skoluppgifter

2010-11-23 @ 17:20:58

En av mina skoluppgifter har ju varit att skapa visitkort. Fritt val men inom vissa område. Jag valde ett av alternativen Låssmed som jag har skrivit om innan. Här är några av mina exempel. Allt är skapat av mig. O loggan såg annorlunda ut på de första, med både lås o nyckel men de hoppade jag över sedan o såhär blev det... 


Ja vi skulle ju göra en hel grafisk profil för företaget.. så det blev ju brevpapper o kuvert m.m. oxå!

Suddade texten på telefonnummerna för att de bara är påhittade av mej men kanske har någon dem på riktigt o för att de inte ska bli fel så suddade jag dem nu när jag la upp dem här.

Är väl mest nöjd med själva slutupplägget.. jag gjorde i en pdf-fil, men hade kunnat göra så mkt mer. Inser man ju nu.. efteråt. Men man går i skolan för att lära. O man lär av sina misstag, lär sålänge man lever!

Annars så har mina böcker äntligen kommit nu sådär en vecka innan deadline på nästa uppgift i nya kursen. Böckerna ska dock hämtas ut i trelle o jag är i Malmö.. men efter att ha gett paps mitt körkorts-id så ska han hämta ut dem tills imorn då han tar dem hit. Woohoo.. äntligen, inte en dag försent lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0