No superwoman!

2010-09-23 @ 19:49:11



Hah o när ska man lära sig att man inte är nån superwoman?
Att saker o ting tar längre tid än man planerat.. att man kanske skulle börjat lite innan? Jag pratar om plugg, om deadlines man alltid tror är längre bort än de faktiskt är. Att skriva ihop en redovisning är väl inte så svårt.. de går snabbt, de klarar jag. Visst fan klarar jag de.. men mitt hjärta har stressat i hundra nitto sen jag vakna o mina naglar är sönderbitna. Allt de här hade jag ju kunnat undvika om jag bara.... planerat bättre? Inte skjutit fram.. Slutat vela. Bara kört. Eller? Ah jag vet inte.. jag vet inte om de nånsin blir enklare.. om man blir smartare.. för de går ju oftast tillslut ändå. Arbetet är inskickat o imorn kommer nästa uppgift! Heja heja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0