(Still a) Weirdo

2010-09-07 @ 21:27:02

pic. me today

Dagens mkt stora fundering: håller jag på att bli gråhårig, eller är de mitt blonda som tränger igenom?

Finns de blonda kvar eller vad har jag för hårfärg egentligen? Gissar på råttfärgat.. men kan ju förvandlats till grått oxå.. känns så ibland. Fult är de iaf.. o jobbigt är de att hålla på o färga var 3-4e vecka. Jag låter de dock gå längre.. så långt de går försöker jag undvika, för hårets bästa, innan jag får nog.

Favvis påpeka de ljusa idag, o fråga om jag inte skulle ljusa de. Svaret är nej, jag ska inte göra någonting! =P

Jag vet att de inte är snyggt, men jag kan inte hjälpa att de är i total katastrof just nu. De bästa med distansplugg är ju att jag inte behöver visa mej. Hahah... dock kan jag  ju inte sitta inne i ett år precis... men ändå.. =P

Dagens låt: KT Tunstall - (Still a) Weirdo

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har inga åsikter om ditt hår, du är ju alltid snygg! I håret, och hela du. ; )

2010-09-08 @ 00:52:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0