I see you baby!

2010-09-24 @ 17:41:18
Tog lite ledigt o promenerade ner till Entre där jag bland annat tog en sväng inom Cubus...


Provade dessa byxorna, snygga, gillar mönstert, ogilla dock fickorna (dragkedjan).. dock var dem mkt snyggare än vad de ser ut o inte alls bara vanliga mjukisbyxor som de kanske ser ut på bilden. Dock köpte jag dem aldrig för jag har ju inga skor o ha till, buhuu..


Provade även denna kofta med fickor. Snygg o härlig fick den följa med mej hem.


Måste säga att Cubus har de bästa provrumsspeglar jag nånsin vatt med om. Man ser allt.. fram, bak o sidorna utan att behöva vrida nacken av sej. Sista bilden är klädslen idag. Har fortfarande skoskav som fan. O fast det inte är spec kallt så älskar jag skorna, halsduken o skinnjackan har verkligen vatt med i ett antal år nu. Muhah..

Blev dessutom ett köp på H&M.. men hade velat handla såååååå mkt mer!

Kommentarer
Postat av: frida

den koftan köpte jag oxå igår på kupolen i borlänge, men i lila, käre tid vad jag shoppade tackar studiebidraget haha:)kanske slog det göteborgs summan haha:).

2010-09-24 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0