Drömkollage o spellista

2011-08-29 @ 11:49:16
Ledig måndag efter jobbehelg. Sitter vid datorn med kaffe o musik. Kollar in olika inredningssidor. Ja jag är fast. Älskar det. Vet inte om ni bryr er, men jag ska mixa ihop ett kollage med massor av fina saker sedan. Efter att ha betalat räkningarna med bla CSN-räkningen denna månaden så känns det på kontot. På så sätt får jag lugna mej med nya saker till mitt hem. Men jag blir nästan lika glad att bara hitta dem o se dem på nätet. Att få fylla ett drömkollage o se fram emot.. att nångång i framtiden...  

Känner att det även är dags att mixa ihop en bra spellista med massor av peppmusik...

Kommentarer
Postat av: Nelly

Oooh en fin spellista...ja tack !

2011-08-29 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0