Ser man på.. ett TRÄGOLV!

2011-08-19 @ 10:59:02


Håller på att städa o röja här hemma. Att fortfarande ha flyttlådor i skittehallen är inte okej, efter nästan 5 månader. O alla målarburkar som står i arbetsrummet, de måste bort. Bort, bort, bort!!


O som tvilling jag är börjar jag alltid väldigt bra.. med allt på en gång o avslutar väldigt dåligt. För att jag tröttnar. Hahah.. inne i all städning började jag röja i skafferiet. Plocka ihop tidningar, papp, plast, flaskor.. o så såg man åter igen golvet. Den rutiga plastmattan...


..som jag inte kunne låta bli att lyfta på. O ser man på... TRÄGOLV under. Jag visste det. Trägolv under plastmattan i köket.. jag vill bara riva bort den. Putsa upp det o vara nöjd. Men de är hyreslägenhet o jag vet inte.. hur mkt ska man själv lägga ner på att förändra?

Men det hade ju varit såååå fint.


Andra saker jag varit väldigt bra på att börja på är.. skolåderna som jag plockat upp men inte kommit längre än att de står tomma i vardagsrummet. O symaskinen som jag skulle sy upp gardinerna med står fortfarande o väntar på mej efter nån veckor.. =P

(sladdarna på golvet är Ds som han får komma o ta hand om. O de är väl rätt bra att lägga dem på golvet så att vi ser dem o de inte glöms bort,  muhahha)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh ett RIKTIGT trägolv dessutom! Fatta vad fint att putsa upp och typ... lasera, antingen vitt eller mörkare... : )

2011-08-23 @ 23:59:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0